Onsdag kväll

gokväll gott folk :)

Idag har jag haft en minst sagt trevlig dag med min kära skånska vän Salleeballe. ( Isabella ) som hon egentligen heter. Jag skulle gå på stan och köpa mig en Kjol, och kom hem med en hel del fler saker. Och sånt är underbart ^^. dock tog pengarna slut innan dom ens hamnade på kontot ;P.
Iaf så har det vart fruktansvärt gutt väder idag, tills det började blåsa, nu är det ju typ svinkallt ute.. suck, hoppa att det blir bättre tillimorn :) Kan tyvärr dock inte komma ihåg ett enda valborg som inte bestått av regn . Tusan :P .
Jag har även umgåtts en del med min syster idag, vi gjorde Tacos, fast med kyckling ist för köttfärs, det var mycket gott. Fast jag blev jätte mätt, men det är väl tanken ^^.
Köpte kinderägg också , I hopp om att jag skulle få värsta grymma grejen som jag skulle få sätta ihop och sätta klistermärken på, Jag tog två kinderägg och eve ett. Och SJÄLVKLART så fick hon en jätte rolig grej att sätta ihop som tog typ en halvtimma, och jag fick SAMMA GREJ i båda kinderäggen och det var bara två delar man skulle sätta ihop. Hur stor är chansen liksom ? . Herregud..
FÖRESTEN så hittade jag en SKALBAGGE i min macka idag som jag köpte i kiosken . DEN LEVDE !
det var jätte äckligt "/ jag tyckte synd om han .. och om mig .Jag gick tillbaka med mackan . och fick en ny :P Vilket jag inte ville ha, så jag slängde den ^^. jag vill inte köpa macka där mer...

Hade hoppats på värsta grillningen imorn och en lyckad stund framför en brasa, men nu blir det ju verken grillning eller brasa eftersom att det är totalt eld förbud överallt, Tusan ...
Får väl hoppas att det blir en trevlig kväll med ljungbyholmarna iaf och att man får några skratt under kvällens gång. För sånt behöver jag minsann :)

Snart fyller min kära vän Isabella år, hon blir hela 18! det ska vi fira med brakfest för hela bergkvara , och då ska vi minsann grilla :) Men hennes pappa är orolig... han är brandman ^^.

Sara kommer hem snart med, det känns oerhört trevligt. hoppas hon inte har glömt bort mig,. och att hon ninte är alldeles för brun ^^. Ska minsann sola imorn och nästa vecka så jag kommer ifatt :)

Nu ligger eve och pratar i telefon med Fredde, han har inte sett walk the line? jag blev snopen! och väldigt förvirrad, den filmen måste man se! så det får hon ordna åt honom nu tycker jag ^^.

Nu ska jag iaf sova, skulle duschat men orkar inte det , får la ta det imorn ist..

Sovgott folket :)









Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag tycker om dig, men vi ska inte vara i b-kvara utan i torsås :D hoppas allt går enligt planerna :)

2009-05-01 @ 22:44:18
URL: http://sallee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0