söndags kväll

gokväll :)

Nu ligger jag här framför tv:n och kollar på Van Vetereen . det är mycket trevligt ^^. Jag, zippo , ostbågar och tv är en väldigt bra söndagskväll må jag säga ! Dock säger inte zippo så mycket, han sprattlar mest och snuffar till lite ibland ^^.
Imorgon är det skola igen, kanske inte är något jag ser fram emot direkt men man måste ju ta tag i plugget lite :P
Nästa måndag är det minsann dags för Metallica i sthlm :) och denna gången kommer dom på riktigt ! och vi får väl hoppas att dom inte äter något olämpligt dagen innan eller bryter några ben :P då blir jag minsann besviken!

Jag skulle göra en baguette i ugnen för en stund sen , men ugnen här inne i stan är hel knas så nu är det rök och luktar bränt i hela lägenheten "/ fick öppna alla fönster .. och jag som fryser , tusan! Jag vill minsann ha en ny ugn. Det ska ju inte behöva bli såhär varje gång man ska laga mat liksom. Jag hoppas att lukten försvinner snart, annars kommer alltin här inne lukta sådär jobbigt skumt . och det vill jag minsann inte "/,.

På tal om sommar , Sommarjobbet har inte ringt än, Lite tråkigt "/ men ringer han inte innan sista april så ringer jag minsann själv!
Måste ju få tag på han för nu har man ju liksom slutat leta sommarjobb.

Pappa ringde nyss :) Han är i Brasilien och steker i 30 grader! fyy så skönt ^^.
Snart kommer nog sommaren hit med minsann :) Och Pappa med hoppas jag!!

Ha det bra :)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0