SPARA SPARA SPARA

Jag ska vara lika duktig som Jennie så nu har jag bestämt mig för att spara pengar till min resa som förmodligen kommer att ske mot sommaren , just nu ligger det en hundralapp där i och sju kronor ^^. och en femtioöring.
Jag tror det kommer att gå bra! eller hoppas iaf, Jag har bestämt mig för att jag inte får röra dom där pengarna... hur det kommer gå, blir upp till bevis .
Jag ska även bli bättre på att blogga, det händer ju nästan aldrig att jag gör det och när jag väl gör det så är det faktiskt ganska ointressant, men trevligt för mig att få skriva lite . det tycker jag om!
Nu ska jag gå och laga mat med mamma , Spaghetti och Köttfärssås får det bli :)

    Hadet :)






Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, i min kassa ligger det just nu 60:-..... hum. Jag hoppas på jobbet på ölandet! <3

2009-04-20 @ 11:32:23
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0