TISDAG

God middag !

Nu sitter jag på kåren och tjuvlyssnar på den nyblivna fest sektionen som planerar ;)
Sofie Lovrén är en utav dess medlemmar  (: . Mycket klokt folk det här !

Slutade vid halv tolv ungefär men dock måste jag sitta kvar här eftersom attt vi har styrelsemöte vid 16.00 .
Lite tråkigt eftersom att jag hade planerat dagen igår och då såg den inte ut såhär kan jag ju säga ^^.
Pengarna börjar tryta nu och jag är hungrig som tusan, har sprungit till kiosken 4 ggr idag och mitt sockerintag stiger.
DET MÅSTE FÅ ETT SLUT , jag klarar inte av att ha ett sånt fruktansvärt sockerberoende. Om jag slutar nu så kanske jag kan börja spara pengar, och det vore ju underbart. Har faktiskt inte lyckats handla upp hundralappen jag har i min bössa än , och det är ganska så förvånande kanske med tanke på att jag är kankse så oansvarig .. kankse inte har något med pengar att göra men i mitt fal så suger jag på att planera upp vart mina pengar ska gå så hamnar dom liksom lite överallt. 
skulle behöva lägga mer tid på den där dumma skolan nu "/ , det är galet mycket arbeten speciellt i Svenskan , och den kommer att gå utför. Svenska B är inte det bästa kan jag ju säga. Men tyvärr så är det ju väldigt viktigt att få G i Svenskan självklart .. Galeeeet. 

Nu måste jag köpa en macka :) 

Hör sen (:
 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0