Torsdag

gokväll folket!

sitter hemma hos mig vid köksbordet med min kära vänner ^^.
har precis fått reda på att min text står i en annan stil på Moas dator , förstår inte . det gör mig irreterad ^^.
Sallee plugar på provet hon aldrig kommer klara .. Moa lägger upp bilderna vi aldrig kommer vilja se och jag knäpper en heineken och ser på^^. sicket rimm.
Idag har jag vart på anställnings intervju, och det lönade sig vill jag lova så nu har Lilian för första gången ett sommarjobb :) KANONERS . Hoppas bara jag kan få ledigt midsommarveckan... det hade vart finfint ^^.
Moa ska äta kyckling nu, jag tror att det är glasbitar i den .. så hon äter med pinsett och förstoringsglas ! Mycket smart vill jag lova .
delade ut studentmössororna till våra kära treor idag , en hel del vill jag lova :D Men det var kul faktiskt ^^. dock så var det en hel del fel och det är ju tråkigt för det är ju mig dom blir arga på om jag ger dom en mössa med fel tryck :P Attans .. sånt man får ta ^^.

Sista sommaren nu innan det blir att dra ut i stora världen .. känns helt galet, hoppas att sommaren blir minnesvärd och trevlig. saknar såna där soliga fina dagar med bad och grill . underbart !

nu ska jag gå över till grannen .
Puss&Kram 



None











Kommentarer
Postat av: Isabella

grannen å de då va :)

2009-04-03 @ 19:22:29
URL: http://sallee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0