jag kan prata jag ..

Jag har aldrig gått ut med mina känslor sådär mega mkt på bloggen. Har inte känt att det var aktuellt. Men såna här dagar då man är såhär less på allt så tycker jag att det kan vara rätt okej att utrycka sig precis som man vill. det kanske inte är så kul för folk att läsa när man sitter och pratar om hur trött man är på allt och hur ledsen man är på sina vänner . Och jag tänker nu defenitivt inte sitta här och tycka synd om mig och säga Varför blev det såhär? hur kunde just du göra såhär?. För det rör mig inte alls längre . För ärligt talat vi gör alla fruktansvärt dumma saker och vi skulle kunna svika vem fan som helst hur fan som helst. När man kommer in till sitt egna lilla EGO så finns det ingen som kan stoppa en .

Jag är trött på att alla utnyttjar
Jag är trött på att alla ljuger
Jag är trött på att folk säger så mycket som dom inte menar
Jag är trött på att folk inte förstår vad vänskap är och att man verkligen ska ta vara på det.

det finns ju självklart en fruktansvärt lång lista på saker , men det är väl detta som stör mig just nu om man säger så. Jag tycker bara att det är så synd att man tar varandra för givet nu för tiden. Att man tycker att man kankse kan göra nästan vad som helst för dom där vännerna kommer alltid stanna kvar typ.. Visst kan man förlåta en gång men vad ni/vi måste förstå är att det inte är okej att göra samma sak flera gånger. En gång kanske är okej , men om man gör om samma misstag, hur fasen ska man då kuna lita på folk . Vi är alla människor, vi har alla känslor. Vissa är ju fruktansvärt bra på att dölja dom men andra kan bryta ihop framför ögonen på en. och bara för att man kanske är känslokall så betyder det inte att man inte blir berörd av det . för ALLA har känslor inombords ALLA kan bli sårade. tänk på det. under ytan är vi alla ganska lika .

Gör inget du ångrar, tänk efter istället och ta vara på det du har. Annar går det förlorat en dag, och då kan det mycket väl vara försent att säga förlåt.


Jag har hittat min kamera , LOVE IT ! jag vet att den är jättedålig och förmodligen inte värt någonting efter alla gånger den fallit till marken, men hua mig vad jag saknat den och vad jag är glad att den ör tillbaka :)

Nu ska jag sova, lååååång dag imorn ..

sovgott :) <3



                                





Kommentarer
Postat av: johanna..

mig tycka om dig ;D och tycker bilden på våra händer är underbar, saknar tiderna som varit Lilian, vet att det varit väldigt lustigt på senaste tiden men hoppas att vi tillsammans alla kan bygga upp något nytt som går att hålla på länge. För tycker det blivit allt för mycket splittrat på senaste. <3

2009-04-22 @ 08:16:12
URL: http://jokkoo.blogg.se/
Postat av: Josefine Juhlin

Every little thing is gonna be alright , (L)!



2009-04-22 @ 14:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0