HÄRLIGT HÄRLIGT.

shingeling*

Rätt mysig dag med piknick i parken . dock blåser det en aning , men så länge solen är framme så är det skönt :)

I fredags var det 18års fest i bjurnsnäs! det gick väl sådär, mycket trevlig förfest måste jag säga, med alla möjliga människor , kul att träffa alla gamla, det blir ju inte så ofta längre. Men det var även nytt folk, och sånt  är ju också en del trevligt, det är ju inte ofta torsås bor umgås med ljungbyholmare ^^.
Förfesten höll hus hemma hos Hanna, vi käkade lite tacos och sedan började vi korka upp, det var ett jävla liv när ljungbyholmarna kom igång , stackars torsås bor dom måste ju tyckt att vi var sjuka ^^. Men det är vi ju, så det är väl sanningen som kommer ut :P Iaf så drig vi sedan vidare runt tio tiden om jag inte minns fel, och vi landade i bjursnäs bygdegård där Mira Tilda och John hade 18års kalas ! Där var det blandat med folk faktiskt, Mira hade med sig ett litet estetgäng från sin klass och tilda hade med sig sina klasskompisar och johnny körde på  ännu fler ljungbyholmare :p så det var en rejäl blandning där med må jag säga .. tyvärr var lokalen för stor för att man ska kunna kalla det "mycket folk" hade vi däremot vart hemma hos någon så hade ju huset vart rätt fullt om man säger så ^^. det är det som är lite tråkigt med lokal fester, det blir liksom inte samma känsla ..Men jag hade minsann ganska trevligt så länge jag dansade däremot blev jag fruktansvärt arg men jag låste in mig på toaletten en sisådär 50 min ist för att skrika ut mina aggressioner :P tyckte det kändes bättre. dock hade varenda kotte stuckit när jag kom ut därifrån ^^. så jag ringde kära mor och begav mig hemmåt..

Igår var det melodifestival i Torsås på Lilla stage. Mycket trevligt som vanligt måste jag säga:) Hade hoppats på lite party efter det men inte så inte:P istället åkte jag runt med bror och hamnade på alla möjliga ställen . Det var rätt kul det med faktiskt, tills man blev fruktansvärt trött på nollan ochhans skrik:P Men då begav jag mig hem och somnade rätt snabbt :)

Idag är det dans , så jag får väl bara fördriva tiden liksom tills den är inne för att få upp pulsen !
ska bli skönt att röra sig lite, det var ju ett tag sen nu :P


Men vi hörs sen :)
Puss&kram'





( för mindre sudd och större bild, tryck på bilden ^^. )


                                 


             





Kommentarer
Postat av: sofia

ha, där var jag på bild minsann. Ballt :P



Häppåre! :)

2009-05-26 @ 22:11:53
URL: http://sosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0