blää

nu ska sara till skolan, och jag är så himla trött . och har ont i helsen och ryggen och huvudet. och sen så har jag nackaspärr ... blä . Sara har också ont som jag, jag tycker synd om henne . Men mest synd om mig :)
För sara har ordagrant lyckats ligga PÅ mig hela natten i en 1.40 säng, mycket lustigt ^^. Men jag tog hennes kudde.

Börjar tolv idag i köket , sen blir det full rulle till klockan 2200 , känner att det kommer bli tröttsamt. 
Sen är Moa förkyld också, men hon kommer ändån som tur är ^^.

Dagen igår blev väldigt trevlig faktiskt , sara hade bara fruktansvärt ont ( eftersom att hon fått urinvägsinfektion ) inte alls kul! vi kunde inte njuta av maten för hon hade så ont stackarn , sen blev hon lite arg och slängde sin mobil i golvet , så den funkar inte så bra längre.. men förutom de motgångar så var det kanon . 
det tackar jag för !

Nu sitter jag och käkar toast och funderar på vilken väg jag ska cykla till skolan..
väldigt intressant faktiskt , jág hoppas jag hittar någon trevlig . väg alltså .

Men jag måste kila in i duschen nu men vi får la höras sen . 
Hadet :)

Föresten saknar jag zippo <3
 







Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag saknar dig och zippo :)

ni är rätt lika varandra.

2009-01-15 @ 17:44:07
URL: http://sallee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0