helgen .

skulle egentligen skrivit i söndags , men tiden bara rinner iväg dock .

hade rätt trevlig helg iaf :)

Luuuugn fredag och galen lördag ^^.

Jag och girlsen började hemma hos jokko med tacos och var sådär väldigt ofräscha ^^.

sedan gjorde vi oss i ordning och stack mot skjutsen som tog oss till en så kallad

"klassfest" , dock går ingen av oss  i ägarens klass ..

Sådär trevligt folk träffade man och dansade ngt galet , tyvärr blev det för mkt

alkohol blandat med magont för min del så jag fickdra mig tillbaka :P

Men jag tror nog att resten av folket hade rätt så trevligt , det såg så ut iaf ;)

Sara blev jätte full , och gick .. sen vaknade hon på " samma ställe" . hon är söt hon .

Jokko hoppade i säng med tre pojkar och Hanna guppade på vattnet ^^.

Höhö , Träffade iaf lite nytt folk... och gammalt .. Tack för det iaf ,och jag tycker synd om Julia , för att du tappade din

bearneíse sås på trappen ... men Jennie fick ju upp en del så det kanske inte gjorde så mkt ;)


                                                                                                                                                                                                       


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0