skola

Godmorgon folket (:

idag försov jag mig, cyklade som en idiot till skolan kommer i tid trots alla motgångar men sen  så visar det sig att den första idiotiska lektionen , som för mig är den sista i den kursen är inställd!
så nu har jag hål ända till tio . Tack du , sådana här mornar får en att må dåligt.
Men som tur var har jag min vän här , vi ska föresten umgås idag, laga tre rätters ^^.
Mycket gott :)

Ändrade min "cykelväg" i morse , och tog mig en runda genom stan ist :) det är mysigt tycker jag ^^. och så slipper jag höra dumma bilar som tutar. det tråkiga är att det inte är så mycket folk i stan så tidigt , så man har inget att titta på när man cyklar:P Och synd att jag inte tänkt på att cykla genom stan tidigare typ i vintras , då hade jag ju kunnat kolla på den fina julbelysningen :) det hade vart ännu mysigare .

Nu ska jag ner och checka läget lite , hörs sen :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0