obalanserad

gokväll !
dagen har varit väldigt obalanserad om man säger så ..

har vart typ skit förbannad hela tiden bara för att jag stör mig på folk ..

först så ringde antons väckarklocka på mobilen typ tjugo gånger  så jag vaknade till
doktor kosmos , och för att förklara rätt så kan jag ju säga att han slutade aldrig sjunga !
sen så satt jag på en fulsatt revy, själv asgarvae jag men idioten som satt brevid var en
tråkig idiot till kalmarit som jag inte förstod vad hon gjorde där för hon garvade inte en enda gång .
vad gör hon där då ? dystra människa , du sabbar ju bara för andra när du sitter där och sprider din oglädje .
efter revyn var det dans , och jag tog fel på tiden så jag kom när dom slutade . KALAS .

Gårdagen var iaf hyffsat trevlig faktiskt , ett rätt gött drag hos kempan med en hel del danska och allt för mkt alkohol så att säga . Men dansen och folket var trevliga och jag hade en mysig kväll faksiskt .

Imorgon är det skola igen , och jag börjar tio i tio . lite onödigt , känns liksom som att det är smartare att börja vid tio , varför tio i liksom ? likadant med tio över åtta, kan man inta bara börja åtta? dock är det bra med tio över osv , för då är man u tidig om man är där vid åtta. så man kan ju lotsas att man börjar vid åtta så är man alltid tidig liksom . det är ju bra för då hinner man gå och köpa frukost osv innan man börjar . skönt !

nu ska ja äta ostbågar och titta på film med min syster , det ska bli trevligt !

Sovgott, Puss&kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0