en flaska och en kork

gokväll kära livskamrater .

kvällen blev inte alls som jag ville, jag har försökt reklamera kattrumpans fina gräsplätt stora delar av kvällen . jag har försökt få folk in hit till denna mysiga lilla del av vår ruffiga stad . Jag var så galet sugen på grillning och några glas vin eftersom att jag inte haft allt för många såna kvällar denna sommaren tyvärr. Men jag fick inte speciellt mycket respons från er , to bad ! Men just nu är jag glad att jag inte begav mig ut ikväll för jag har just snyftat till en utav dom bästa filmerna jag sett på länge "the lakehouse" . den gav mig en fruktansvärd livsglöd och nu vill jag bara leva mer och mer och mer . Men då måste jag som sagt komma ut .. Jag ska nog sluta sitta här och inte höra av mig till någon. Jag bara väntar på att någon ska höra av sig till mig och så sitter jag och är dyster för att ingen gör det . Men jag kan ju lika gärna höra av mig så jag får ngt gjort ! dumma Lilian som tror att livet rullar av sig självt . Jag behöver en rejäl spark i röven helt enkelt ! måste komma upp på mina fötter och börja leva igen , leva som jag gjorde förr . Jag bara levde levde levde och levde , det kallar jag livsglöd !

Så nu ska jag leva ! Men först ska jag öppna flaskan , sen kan vi börja !

Mer imorn gott folk .
Sovgott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0