for all thoose broken hearts out there


godkväll livskamrater

min dag har tyvärr bestått av lathet och fet mat .
det blir alltid så när jag inte planerar mina dagar, dom slutar helt och hållet med fetma ^^.
vaknade klockan tio av att min kära bror ringde och sa att han ville hämta sin gitarr , så jag gick och låste upp dörren sen gick jag och lade mig igen . nästa gång jag vaknar så är klockan kvart över ett! oups ...
Jag skulle ha gått upp vid tio , men när jag ligger i min säng så vill jag inget annat än att ligga kvar , och jag har ju LOV så jag borde ju få ligga kvar eller hur? men näe inte enligt mig . Lata unge !

Sara och Hanna kom förbi igår, vilket gjorde mig förvånad för det var ett jäkla bra tag sen måste jag säga ^^.
Nu har vi iaf strukturerat upp våran trevliga resa lite och det känns jäkligt bra att vi faktiskt planerar för då kanske det inte går åt helskotta ändån ^^. Sara ska så duktigt gå på informationsmöte klockan nio på morgonen dagen efter att vi kommit dit , det kallar jag strongt ! sen ska vi gå på marknad och turskiskt bad och så ska vi hyra båt ! låter som en jäkla bra resa just nu tycker jag minsann (; .
kollade upp vädret där borta också häromdan med mamma, så såg jag att det stod 25 grader och jag blev väldigt förvånad och ropade på mamma och frågade varför det var så kallt där borta ? då sa mamma , kolla vad det står under lilian, det där är natt temperaturen och så pekade hon på siffran som stod över och där stod det 37 minsann ^^. haha 37 grader? jag kommer dö:) . Behöver nog ingen bastukväll där borta iaf !
Sen har jag upptäckt hur billigt det blir att handla "på" taxfree . eller hur man nu säger ^^. så jag har redan börjat planera vad jag ska köpa på flyget :) dock hoppas jag att jag inte gör av med allt för mycket pengar där för det ska ju räcka till heeeeela veckan också .
Jag vill åka nu nu nu nu nu :)
Men först är det ju RixFM också , får väl se hur det blir :P


Ikväll blir det bio , vilket känns bra för jag är så himla sugen på popcorn :) . det är bara det att det är så dyrt nu för tiden "/ . två biljetter för 200 spänn liksom :S . värsta rånet ! . jag kommer ihåg när en biljett kostade 60 , det var trevliga tider :)

Ikväll ska jag skänka en tanke till alla som sitter hemma och är förkrossade , jag vill att ni ska veta att det ni går igenom har vi alla gått igenom någon gång och ni är inte ensamma ikväll . vi är hos er och vi vet hur ni känner .

nu ska jag kolla vidare på tvn :) .
See ya !

Kommentarer
Postat av: Sofie

utgång på onsdag? Bara jag och grabbarna än så länge..

2009-07-27 @ 23:18:44
URL: http://sofiesallt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jamendu det kan jag faktiskt planera in i mitt tomma schema ^^. Om jag kommer in är ju en annan femma men det kan jag ju ta i tu med då ^^. vart planerar ni att gå då ?

2009-07-28 @ 19:55:39
URL: http://liliansagerfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0