get out !

godmiddag!
Jag sitter i mitt nymöblerade och numer väldigt trånga rum eftersom att min säng är så gigantiskt så har jag knappt någon plats att ha datastolen på . ioch för sig är det inte sängen som är gigantiskt utan den förbannade sänggaveln som bara är ivägen och ger mig blåmärken hela tiden . dock är den fin och det är väl förmodligen den enda anledningen till att den faktiskt står kvar .
Jag var sådär jätte frustrerad och arg igår när jag åkt hela vägen till ödemarken för att umgås med min mamma men hon går ist ut med sina vänner och umgås med resten av ekenäsborna nere vid hamnen på vår såkallade "sommarpub" . Jag åkte enda hit och fick sitta och bara glo rakt in i väggen. Visst ska mamma få roa sig men dom här dagarna finns det ingenting som kan göra mig glad . Alla mina vänner jobbar och festar men sånt får man ju bara reda på i efterskott , anton och hans gäng gör saker hela tiden . HELA TIDEN , jag vill också göra saker . men jag har ingen bil, inga vänner som förstår att livet blir vad man gör det till och så har jag inget metspö heller för den delen ..
Jag är trött på att bara sitta här och tycka synd om mig själv . JAG MÅSTE UT HÄRIFRÅN ! blir så depp så jag vet inte vart jag ska ta vägen , Fy fan .

ta ingenting personligt, jag är bara väldigt irreterad :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan rymma här ifrån ihop! :)

2009-07-26 @ 16:45:03
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

men ta kontakten då, jag vill supa och slås ;)

2009-07-26 @ 21:56:50
URL: http://sofiesallt.blogg.se/
Postat av: Emmy

jag vill med hitta på massa, sitter sysslolös massa massa :( :)<3

2009-07-27 @ 20:10:48
URL: http://emmyblennborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0