skip the bullshit girls :)

Godmorgon vill jag börja med att säga!
jag har inte kommit upp ifrån sängen än om jag ska vara ärlig .. satte igång tvn för tjugo minuter sen och sedan dess har jag kollat på tvshop och deras nya lösning mot håravfall, asome ?!
Iallafall så känner jag mig fruktansvärt seg idag och jag antar att gårdagen förklarar allt . satiken vilken kväll ^^.
dagen började med en runda på stan helt själv, vilket lite senare blev att jag åkte till BK med wictor och john och smällde i min en transformers 6pack! dock var den inget att skryta om , det var mest fluffigt segt bröd och sen en liten liten tunn bit burgare . så det är ju inget jag rekommenderar om jag säger så . Iallafall så drog vi vidare och hade inte en aning om hur vi skulle göra inför kvällen . Men efter många om och men så packade jag min väska och begav mig till Jennie och Martins nya lägenhet (:
den var väldigt mysig trots avloppsluften i köket och dom oranga kakelplattorna i badrummet ^^.
runt tio tiden kommer ets taxi och plockar upp oss i sin gula buss och kör oss mot kattrumpan ! Färden kostade endast 100 kronor och vi var väldigt nöjda !
vi begav oss mot KM och det var där den ytterst trevliga kvällen började! allt var så bra planerat när alla tjejer var varandras fiender och alla blängde på varandra , fruktansvärt komiskt :)

efter KM gjorde Jennie och jag ett försök att ta oss in på krögers men det var tjugo så vi gick över torget och trappade in på bistro ist , inte speciellt mycket folk och inte speciellt mycket pengar och inte speciellt mycket styrka kvar i benen men vi dansade trots alla motgångar ^^.
Sedan blev klockan två och jag stapplade hem i mina trevliga klackskor.
och jag kan säga att det var inte förän jag kom hem som jag insåg hur fruktansvärt onykter jag var , det ahde vart så jävla kul ifall n¨gon hade filmat mig när jag kom hem för fan vad jag ramlade runt här hemma :D .

haha , jag hade en jäkligt bra kväll iaf , och det tackar jag girlsen och snacket för^^.
hoppas på något liknande snart igen !

Nu ska jag käka frulle och sen beger jag mig ut på stan (:

Hejsvejs :)






Kommentarer
Postat av: Jennie

tack för en trevlig kväll! =)

2009-07-12 @ 14:28:06
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0