pensionerad trummis utan modem ..


Jo såhär är det va , jag har haft ett uppehåll nu pga att mitt modem helt plötsligt slutat fungera. Har inte haft internet tv eller telefon sen i fredags.. det suger "/ Men nu harjag fått låna min systers dator för kvällen och jag hoppas att mitt nya modem ramlar in någon gång nästa vecka !

Solen skiner iaf utomhus och jag har gått på påsklov nu som alla andra ungdomar här i Kalmar i min ålder! visst är dethärligt? våren är påväg och man känner sig sådär superglad hela tden :) ett lov var väldigt behövligt, jag är helt slut efter dessa 5 veckor i staggs matsal. Men fy så roligt jag har haft med Ingela ochgänget ^^.

Idag var vipåskakärringar och jag konverterade! är jag en staggnist innerst inne? Näe jag tycker bara om skolmatsalens personal så pass mycket att jag gör exakt vad dom vill att jag ska ^^.



det har hänt rätt mycket sen vi hördes av sist faktiskt! i fredags var jag på fest i gula huset hos Madde och temat var rock! Jag spökade ut mig en hel del faktiskt. och typ dränkte mig i smink ^^.
Sen var det 50års fest för mamma på lördagen och det slutade i ett jäkla ståhej :) Alla blev kalasfulla och vi dansade som hulliganer till live musiken som brorsan och hans polare bjöd på ^^.
Vi spelade lite "kommando bimbale" också, himla rolig lek det där ^^. 

   

Nu har jag fått hem min student klänning och jag är överlycklig för den satt som den skulle :) tänker dock inte visa en helbild på den för det måste ju vara en överraskning^^. Men fint tyg iaf eller hur? :) 







Nu ska jag ha ett jävligt bra lov och det börjar med en jävligt bra Jennie ! :)


Kommentarer
Postat av: Djenisis

wiiiiiiiie <3

2010-04-02 @ 10:14:32
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Sandra-isabellesmamma+ gravid

Nemen hej min älskade vän=) .jodå det är bra med hela familjen=) jaa snart får du nog ha lite extratid för oss=) så vi kan hitta på ngt. :P

allt bra med dig då? gått bra på praktiken?

2010-04-05 @ 10:49:10
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0