en alldeles för bra tisdag :)

Sedär, då var det tisdag och veckan har mer än börjat! Idag var jag först hemma hos Fröken Sofie som tillsammans med sin pojkvän köpt?hyr? en lägenhet på Fredrikskansgatan 11 här i kalmar! det var en ganska rymlig och gammaldags men trevlig lya dom hade hittat sig och utsikten var förträfflig! Det var efter en hel sommars uppehåll en trevlig visit må jag säga :)  .
Runt halvfyra tiden tog jag min cykel till gymmet och mötte upp min vän och gudinna Jennie som fortfarande var på topphumör för sin cykel ^^. Efter några steg på rullbandet och ett par varv på cykeln så bar det vidare hemåt där jag senare mötte upp Ida :)

Och nu sådär 12 timmar efter min uppgång är jag hemkommen från ett "dubbel"mål på zorbas och En grymt bra bio kallad Inception, det är helt sinnesjukt vad jag rå gillar den filmen alltså! Galet :)
Jag tackar för en väldigt lyckad dag :)





Föresten så var jag och Ida på konsum och skulle köpa chips men Ida hade väldig beslutsångest om vilka hon skulle ta, då pekade hon på en förpackning och sa "dom där ska jag nog ta" NEJ sa jag, dom smakar ättika alltså dom är inte alls goda. "va? hur vet du det?" Men det står ju "ättsaltade" på dom, alltså jag har smakat såna dom är inte alls goda. Ida utbrister i skratt och säger , Lilian det står Lättsaltade inte ättsaltade!
Nämen? åh.. det var lite pinsamt, men jag såg inte L-et :) och det finns faktiskt chips med ättikssmak .. och dom är också saltade!




erkänn att du inte heller ser att det står lättsaltade? :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Varsegod. Och så kör vi inga fler såna långa uppehåll. Det räcker tills på lördag. Hyr, om du undrar ;).

2010-08-18 @ 15:16:01
URL: http://Ivegotadressingroom.blogspot.com
Postat av: Ida

SÖÖÖÖÖÖT!

2010-08-20 @ 17:24:24
URL: http://ilofstedt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0