Frukost innan uppstigning!


det blev rätt sent igår med tanke på bion och att jag råkade hitta ett bra program på tvn innan jag somnade, vilket resulterade till att jag vaknade för ca. en timme sen då mamma ringde på sin lunch och frågade om hon fick tillbringa den hemma hos mig, jag förklarade att jag var alldeles för trött.. En minut senare ringer en dam kallad Anneli till in telefon och jag har inte en aning om vem det kan vara? "Hej Lilian, jag tänkte bara kolla när du tänkte hämta dina böcker?" Eh va? "Ja du börjar ju den 30nde" Jag förstod ingenting tills hon sa, jag kan boka in dig på din första körlektion imorgon om du vill ? Gaaaaaah !  Körskolan :) .  Så nu ska jag hämta mina böcker och plugga lite innan morgondagen kommer så att jag vet på vilken sida gasen sitter :) wihoooo ! Så nu är alla tankar på utgång ikväll och ett par goda drinkar borta från mitt huvud, för nu börjar något sånt som man ska ha i vuxenlivet, ansvar tror jag det kallas? hum ..

Efter samtalet med körskolan ringde jag iaf upp mamma rätt kvickt och sa att hon gärna fick äta sin lunch här och att jag hade mycket att berätta :) 20 minuter senare äter jag detta, och är på topphumör :)
Jag håller på att bli vuxen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0