kan en riktig kock bara laga mat från grunden?

Hemma efter träningen och skakar konstigt nog mer än vanligt? suck..
Varför ska jag alltid skaka när jag tränat? lustigt! Idag höjde jag mitt rullband en hel del så att jag gick i uppförsbacke, ack vad det känns i vaderna nu. fast det är väl inget av vad det kommer göra imorgon ^^.

Jennie kom för första gången efter mig idag och hon såg så lycklig ut på sin nya cykel :) vilket även är hennes typ femte? Vissa har en tendens att sno fröken walfridssons cyklar hela tiden. Men nu har hon minsann fått en ny av sina föräldrar och den har TVÅ lås :) jag hoppas den stannar med oss ett tag!

Jag lyckas alltid misslyckas med sån mat som är för enkel att laga, jag kan inte laga sånt.. Innan träningen tänkte jag göra något snabbt så jag lagade till köttbullar och pasta med ketchup, Kötbullarna blev kolsvarta och hårda och ketchupen sprutade i hela lägenheten!  Good lord, jag ska nog hålla mig till min egna matlagning :)

 

Men nu kommer mamma på besök så nu blir det något godare på menyn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0