rea och hattar !


Nu är även torsdagen avslutad och det är så fruktansvärt nära till helgen! I morse tog jag som sagt min första körlektion och min absolut första gång i förarsätet EVER! ( förutom att jag kört fyra meter på en parkering ) 
Det började med att jag fick köra på en parkering ute vid netonnet och slutade med att jag fick köra från netonnet till Lasses trafikskola?! igenom den STORA maxirondellen och förbi den STORA korsningen vid norrgård?! Med fyra tutande pensionärer och en fruktansvärt lugn körskolelärare gick det galant och jag är lyckligare än någonsin :)
Dock minns jag inte ett dugg av hur jag gjorde... Och så glömde jag kolla backspeglarna, oups :)

När mamma slutat jobba bönade jag henne att följa med mig till modehuset för att leta upp en klänning till kräftskivan som sker på lördag! Dock kom jag hem med helt andra saker, jag har som nästan aldrig förr handlat på rea :)

Först ett par Jeans och en kofta! sen råkade jag hitta ett par ugglor ^^. och till sist så såg jag en byxdress, viket jag letat efter hela sommarn! och den kostade bara 49:- på rean, så det var som hittat mp jag säga :) Jag fann inte vad jag sökte, men jag blev rätt glad ändån ^^.

 

 

 

Somsagt är det alltså kräftskiva a la påryd på lördag och jag har av någon anledning sagt att jag ska fixa hattar till detta partaj? Jag tyckte att det var väldigt onödigt att köpa hattar när man kunde göra, eftersom att pengar bara kostar ^^. Jag har använt mig av material som jag själv såg var en billig lösning och jag gjorde det bästa av situationen! Här sitter jag nu, 22 hattar senare, 3 hattar för lite i brist på material och 69 kronor fattigare, så jaá.. Nu är jag både besviken och nästan lite ledsen på dom här dumma hattarna som kostat mig mer än vad en hatt till enbart mig själv skulle kosta att köpa, och det är verken kräftor eller glada visor på dom! Så jag hoppas att mer material dyker upp och att ingen klagar på hattarna denna helg :)

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Varför har du köpt något för 69 kr? Mamma hade slängt alla mina tidningar..

2010-08-20 @ 06:38:42
URL: http://Ivegotadressingroom.blogspot.com
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-08-20 @ 07:03:38
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0