Mys!

Jag vet inte riktigt varför jag har gjort så många inlägg dom här två dagarna eller vad det är, men jag har bara gjort väldigt mycket och även väldigt lite som jag har velat säga :) . Hur som helst så kollade jag inte på upp igår för jag hann inte tanka hem den, men idag så såg jag den och jag säger bara DU MÅSTE SE DEN! åh, det är typ världens mysigaste film och jag blev så himla lycklig :) alla var så söta ^^.

Detta är vad jag bjöd mamma på när hon kom hit föresten :) tilltugg medans matlagingen var igång var vitlöksbrödmed aioli och till middag nypotatis, sejfilé och citronsås med räkor! Mums :)





 

Jag råkade trycka i mig chokladpudding till filmen också.. Jag är lite rädd att jag fått diabetes faktiskt, jag undrar hur man vet att man har det? Men jag ska iaf till gymmet imorn igen så då jobbar jag bort kalorierna iaf :) wiiee! Nu blir det kudden!

,

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0