söndag och sol

Nu är kusin-veckan över och det är rätt sorgligt faktiskt. Det är alltid trevligt att umgås med norrlänningarna och det händer allt för sällan, dock så kommer förmodligen två av dom ner till vintertiden :)
Det har varit en mycket händelserik vecka med mycket skratt och trevliga upplevelser!

I onsdags begav vi oss till bastionen och kollade på några av våra bekanta och många andra som uppträdde musikalen Grease, det var galet kul och väldigt bra! :) efter det tog jag mig en tripp till vallen med Jennie och gänget, ( det var ju faktiskt onsdag ).

Torsdagen blev att vakna upp på jennies soffa och sedan åka vidare till ekenäs för lite käk och sedan en tripp till sailet i karlskrona, vi var med från början och tog oss igenom alla rockband tills kvällens höjdpunkt hade kommit och det var att se Royal Republic! ca en timme senare var vi påväg hem och jag var lyckligare än någonsin, inte nog med att jag stod längst fram på konserten utan jag fick mig även en kram av den helt ortoligt underbart snygga trummisen Per, Great mate ! :)

Sen var det fredag och vi tog en tripp till Italia för att käka och efter det så begav jag mig till oxhagen för ytterligare mängder i alkohol och en fest som precis som vanligt slutade klockan 6 på morgonen ..

Lördagen började med att jag vaknade, på jennies soffa..igen.. och jag värmde mig en cheese som inte blivit uppäten sen gårdagen. Jag cyklade hem till mig, tog mig en dusch och begav mig sedan hem till ekenäs för att tillbringa sista dagen med kusinen. Vi åt tacos i mängder och efter käket satte vi igång baksmällan, som är typ världens roligaste film?! Sen grillade vi nere vid en liten grillplats vi kallar för kolonin och efter det blev det skräckfilm och en liten titt på stjärnorna. det var sista dagen och den slutade vädigt bra :)

Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma in så att vi kan äta middag och jag för första gången kan få övningsköra :) Medans jag väntar sitter jag och funderar på om jag passar i mittbena eller inte.. Jag tycker jag ser jätte konstig ut! har haft snebena hela livet typ .. Men kanske att jag ska försöka vänja mig vid mittbena ! Det är ju inne nu verkar det som ? ^^.








Har även inköpt ett par nya skor på REA för första gången i mitt liv typ ^^. endast 150 riksdaler kostade dom så jag var bara tvungen! Har dock inte använt dom än med det kommer nog så småningom :)

 

Mat NU! Mums :)

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0