thats what you get


Söndag är här igen.. Veckorna går av någon anledning så himla fort på sommaren? Vädret har faktiskt vart rätt bra idag, när jag väl var ute. Nu ligger molnen här och lurar igen dock ..

Idag blev det hård träning, och det värsta var att jag inte hade någon vattenflaska med mig heller, men jag klarade mig ^^. dock kommer benen och magen skrika imorn. Men det är då man märker att något händer. eller hur?


No sir, well I don't wanna be the blame, not anymore.
It's your turn, so take a seat we're settling the final score.
And why do we like to hurt so much?

I can't decide
You have made it harder just to go on
And why, all the possibilities where I was wrong

That's what you get when you let your heart win, whoa.


I wonder, how am I supposed to feel when you're not here.
'Cause I burned every bridge I ever built when you were here.
I still try holding onto silly things, I never learn.
Oh why, all the possibilities I'm sure you've heard.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0