Måndag, tisdag


Måndagen var väldigt bra, och jag var båda nyttig och onyttig minsan! Det blev ännu ett träningspass och då var min vän med mig och hoppade runt :) Vi svettades som två huliganer och sprang tills hjärtat höll på att hoppa upp i halsgropen, för det gör det även när man är trött har jag hört ^^.

Efter träningen tog jag lite ensam tid (eftersom att jag aldrig spenderar tid själv.. host*) och gjorde pizza :) Som jag åt upp, och på det gjorde jag drömrulltårta ^^. jag tog en bild på pizzan för den såg väldigt nyttig ut.. däremot tyckte jag att drömrulltårtan innehöll alldeles för mycket smörkräm för att visa upp ^^.



Mums :)



Nu däremot ska jag vidare, först ner på stan och fixa med den kommande tatueringen och sedan vidare mot gymmet ! hopphopphopp :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad smakar en drömrulltårta?

2010-08-04 @ 13:04:08
URL: http://sofiesallt.blogg.se/
Postat av: Lilian

den smakar smör :) typ ^^.

2010-08-17 @ 00:13:30
URL: http://liliansagerfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0