Kommer jag att klara mig ur det här?

Alltså, helt ärligt talat. det här är nog tamigfasen det värsta jag vart med om.
Inte nog med att jag har 39.5 graders feber och bihålinflammation så är mitt lov snart slut.
Jag kan ju knappast sticka iväg till praktiken sånhär, jag kommer ju smitta ner hela stagg isf ..
Jag har iaf vart och hälsat på i matsalen på stagg idag för att checka läget lite, tjejen/gumman/kärringen som tog emot mig var jätte gullig! och Jag blev så glad för alla var så trevliga :) ser verkligen fram emot att praktisera med så mysiga människor!
dock börjar jag klockan sju varje morgon.. Men slutar vid tre så det är inte så långa dagar :) . Och sen är jag ledig fredagar också så att jag kan sticka till skolan och fixa lite betyg :) . Detta betyder alltså att jag kommer jobba 2 timmar mer varje vecka än vad jag behöver! för vi ska bara jobba 30 egentligen .. jag borde ju få plus i kanten :)

Jag köpte pjuxisarna jag kollat på ett tag nu när dom faktiskt var på REA , dock så fanns dom inte kvar i vitt "/ . Men jag är helnöjd och längtar till sommarn så jag kan börja använda dom också ;).






Idag är det taco/bowling som gäller! Jag ska försöka kasta några klot på Harrys med de få krafter jag har kvar ..
Jag tänker inte låta denna dumma inflammation stoppa mig från att roa mig på mitt lov ! . Inte det inte :)


Nu blir det lite lunch tror jag . Vad vore jag om jag inte kunde laga mat?
Hade aldrig överlevt. Gud tacka Jenny Nyströmsskolans Uffe Ståhl för att han lärt mig att aldrig tveka i köket och att alltid följa sina egna instinkter, Jag kommer sakna dig Uffe, du har lärt mig allt jag kan!

Nästan lite sorgligt ..



 

Jag behöver sommar <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

vi klarar det här stumpan. Jag ligger hellre döende dagen efter än ångrande under kvällen ;P.

2010-02-25 @ 14:34:55
URL: http://sofiesallt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)Mitt namn är Elin och jag driver en blogg på blogg.se.Ja skriver om mina intressen som är 50-80 talen,gamla kläder,gamla saker,gammal musik,rockabilly,cupcakes,färg,mitt långa fanskap till hår :)nostalgi och mycket annat inom detta.Om du är intresserad så kika in. Ha en bra dag.



Om du inte skulle vara intresserad så är det bara arr radera detta.

2010-02-25 @ 15:14:49
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0