Lördag och lugn .

versta bildspeciaaal (:

Sedär, efter en lång dusch och en mycket god middag är jag på topp igen!
Är dock lite trött på snuvigheten men jag antar att den inte ger sig riktigt än . vi får väl se !
Skulle åkt ut till familjen på landet och hälsat på lite och checkat in nya avdelningen om man säger så!
Men det kändes allt för jobbigt att gå till bussen i blasket som skapats utanför dörren ..
Gårdagen var över förväntan och det var så sjukt kul att träffa alla igen! Jag hoppas att det händer snart igen för det är såna partyn man verkligen ser fram emot :)






Mos?



Jag älskar att laga mat ! jag gör det när jag inte har något att göra! bara för att det är så kul, och jag lär mig saker. och det är ju så det ska vara :) Idag lagade jag Pasta med Curryoch scampi sås :)

Min hörnis<3

Mums :)

Nu ska jag dra mig tillbaka lite, kolla runt efter lite kläder på internet och sen dra igång en mys film, ( vet inte vilken än dock ^^. ) , sen ska jag nog sova! En heeeel natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0