Praktik ..

Det är onsdag, det är lov, det är dagen efter en mycket trevlig kväll och det är en utav dom sista dagarna utav slapp .. Nästa vecka börjar nämnligen min 9 veckors praktik vilket jag inte ser fram emot. Fast jag ser fullt ut fram emot när den är över för då är det bara tre veckor kvar till studenten :) .  Som man längtar !

Idag blir det lite av varje börjar med att unna mig själv lite tror jag:
- strosa runt på stan?
- SOLA :)
- Äta pizza med min gamla vän som jag inte träffat på evigheter, mys !
- Gå till stagg och presentera mig för min blivande handledare... inte så skoj ..

Man behöver nog både bra och dåliga saker att göra så man har något att längta till under dagen :) . så jag kanske ska börja med att gå till stagg så jag har det överstökat.. Låter bra !

Igår var det tjejkväll här på kattrumpan och den började väl ungefär som vanligt ^^. och slutade väl ungefär som vanligt också :P
Matilda åkte vid tio, nykter pga jobb ( jag tycker inte om när folk jobbar ) !
Jennie åkte vid elva, full som vanligt ^^. ( fast inte så extremt den här gången faktiskt ;) )
Jag och sofie sitter kvar och käkar nattmat och kollar på film och typ .. svettas ihjäl med två täcken ^^.

Jag hade trevligt iaf :) . Åt god mat och jag kom underfund med att jag skulle vara med i halv åtta hos mig när jag fyllt arton! Jag måste !! Dock vet jag inte hur jag kommer lyckas ..
tog tyvärr inte så många bilder igår "/ , men här har vi lite iaf :)




Nu måste jag springa ner på stan, solen skiner uteee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0