Rund om magen

Onsdagen är avklarad och jag har nu satt mig här för att känna mig lite uppdaterad om vad som händer runt om i världen .
Idag har jag tagit mig en sväng på stan, bokat bowling till imorn med Moa och Sandra, fått bihålinflamation och feber, gjort hemmagjord pizza och kolalt på en bra film med min gamla vän Ida !
Mycket bra kväll faktiskt och grym film, den hette Taken och jag var som tagen när jag såg den! helt galet :)
Nu sitter jag här helt rund om magen och orkar inte ens äta upp min stora halvkilos godis påse, dricka mina tre liter coca cola eller ens titta på schlager chipsen som Ida övertygade mig om att äta ^^.
Ida har fått körkot :) fast det var ett tag sen .. Men det var väldigt kul att se ännu en stjärna köra bil ^^.
Vi pratade om hur coolt allt var nu för tiden . det började med att man cyklade till fester tillsammans, sen kom moppe tiden och då körde man runt med alla coola pojkar och nu sitter man i en bil och kör efter varandra. Haha helt sjukt vad tiden går fort ^^. känns helknas !

Imorgon ska jag gå till stagg, jag måste ! Jag ska vara där halv elva så jag borde nog sova snart annars orkar jag aldrig upp .. Sen blir det tacos och bowling med tonårsmamsen och min kära klasskompis :) Alltid lika kul att umgås utanför skolan ^^.

Som sagt har jag lagt på mig en förkylning/bihålinflammation/feber under lovet .. och jag som aldrig är sjuk annars ? . Fy fasen "/ . Jag önskar att lovet varade längre, men ack vad tiden ska gå fort..



Lita gamla bilder från väldigt fina tider (:

Kommentarer
Postat av: veronica

Vilken fin blogg du har. :)

2010-02-25 @ 01:24:48
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0