Söndag sista dagen av lugn ..


Det är reedan söndag och sista dagen på lovet ... helt galet "/ .
Imorgon ska jag upp vid halv sex och börja praktisera som en galning, blir trött bara jag tänker på det ...
det känns som att jag inte gjort något alls på det här lovet ? Men det jar jag ju faktiskt, den enda dagen jag faktiskt satt hemma själv var igår, det var rätt långsamt ..

Har ljugit för mig själv och för Jennie ännu en gång om träninge, vi skulle träna v-a-r-e-n-d-a  d-a-g på lovet .. vi har tränat 1 gång !  Fy så pinsamt "/ . men vi tar igen det denna vecka va Jenisis ? :)

Nu ska jag bege mig till landet, äntligen! Mamma ska göra smörgåstårta, MUMS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0