tandläkaren..

Godmorgon!
Jag är rätt tidig idag, allt pågrundav att jag ska till tandläkaren . suck ..
tandläkarbesöken är ungefär en gång per år men ändån känns det allt för ofta? tiden går så fort !!

Idag har jag mycket på schemat:
- tandläkaren
- gå till stagg och hälsa på mina nya handledare under praktiken
- träna med Jen <3
- hitta ett par leggins
- köpa sparris
- laga mat med tjejerna

Det känns som att jag inte kommer att kunna vila en enda sekund ? .. Men det är väl för att jag mest brukar såsa runt ^^.

Ledsen att jag skrev "ha ett bra lov" igår, alla har ju inte lov. det var lite oförskämt av mig .. Men jag tänkte faktiskt inte riktigt ..

Nu ska jag äta äggröra och dricka Iskaffe så att dagen kan gå igång (:
Föresten så snöar det på kattrumpan även idag, snöar det hos dig ?
Jag vill ha sommar ...



 

 



Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Hej kikade in igen och tänkte önska dig en fin dag denna gången:D Allt bra med dig annars då? :D

2010-02-23 @ 12:07:34
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: anapanda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg som håller på tills på onsdag och jag har just bestämt att om jag klår gårdagens besökar-antal så kommer jag inte bara utse EN vinnare, utan TVÅ! Klicka dig in på bloggen för mer information och för att delta i tävlingen :)

Ha en bra dag! ♥

2010-02-23 @ 13:50:54
URL: http://anapanda.webblogg.se/
Postat av: maria

HATAR TANDLÄÄÄÄKARN :(

2010-02-23 @ 22:02:41
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0