dessa pengar ..

Godkväll!
Har hunnit med en hel del idag faktiskt, pantade burkarna som jag sa! dock så tjänade jag inte mijloner.. Men 67 kronor hamnade i fickan iaf, och eftersom att jag nästan vbara pantade öl/cola burkar så betyder det att jag nu får plats med 120 nya burkar i städskåpet! vilket känns rätt skönt ^^. för det började bli trångt där ..

Min vän Jenisis har berättat för mig att februari kommer vara kyligare än vad det är nu.. vart ska man ta vägen?!
Jag köpte en klänning häromdan och jag har en hel radda som hänger i garderoben och bara väntar på att jag ska hoppa runt i dom i gräset . Jag längtar verkligen!
Iallafall så kom jag på att jag kankse inte ska köpa sommarpjux, det lär ju vara kallt ett tag till liksom ?
Kanske ska skaffa mig ett par Boots, alla har ju såna här snyggingar nu för tiden . Jag är ingen modetös men till och med jag föll in i trend fällan !







Har nog bestämt mig vilken balklänning jag ska bära den 4 juni på slottet också :)
Hoppas bara att mammas vännina kan sy den annars vet jag inte hur vi ska göra ..
Har iaf beställt hem lite provtyger nu och tror jag vet hur det ska bli :)
här får ni er ett kik ! klänningen är egentligen en brudklänning .. Men jag skippar släpet och kör i en annan färg så är det nog ingen som märker det ^^.






Nu ska jag sova! har en riktigt lång jobbig dag framför mig imorn .. Får se om jag hinner sitta här en stund efter att jag kommit hem från skolan runt nio tiden "/ .

Sovgottis (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0