Panta burkar, tjäna miljoner !

God eftermiddag!
Sitter som en helt vanlig söndag hemma hos mig och bekymrar mig över att jag aldrig möblerar ut alla dumma onödiga saker som fanns här när vi flyttade in . Säng, Bokhylla, Bäddsoffa, Databord, Jätte fult skåp ... Jag måste få bort allt, det står även en tv från typ 80-talet och en Vhs spelare här.. någon som är intresserad? . ni får det billigt! kanske tillochmed kan skänka bort det om ni hämtar det på egen hand . Jag vill alltså få bort det så fort som möjligt...

Idag ska jag och mamma efter många om och men börja med att rensa ur mina garderober och panta alla mina burkar/flaskor. Det är sjukt hur mycket sånt jag har .. ( kanske inte så mycket som pierre hade när vi fick åka typ tre ggr fram och tillbaka till hans hus för att det inte fick plats i bilen) men tro mig . Jag har mycket ! Mamma frågar varför jag inte bara pantar lite oftare så att jag kan göra det själv .. utan hjälp. Men det är ju inte kul ? Det ska ju vara mycket när man väl pantar så att det märks att plånboken blir större ! :) den kommer kankse inte bli så himla stor.. Men lite större iaf :) .

Jag har hittat klockor! en massos av dom som jag vill köpa.. finns på ur och penn HALVA priset ! Fast jag har ändån inte råd .. Jag hoppas inte ni springer dit och köper dom nu bara ..  Jag ska köpa dom så fort som möjligt! i need them . ( åtminstone en av dem )



Har även hittat sommar pjuxen på HM , kan inte bestämma vilken färg .. blå? vit? kanske en av varje ?



Vi får se hur jag gör,  nu m¨ste jag springa och städa (:
Hejsvejs






Kommentarer
Postat av: jenisis

jag kan vara med och panta burkar någon gång. Då kanske jag kan ta mer våra som står här hemma också ;) <3

2010-01-31 @ 17:26:37
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag vill vara med och möblera om och köpa klockor ;).

2010-01-31 @ 21:05:43
URL: http://sofiesallt.blogg.se/
Postat av: lilian

Okejsis Jenisis , Men då får du ta med dig din starka karl för jag vet inte om vi orkar bära allt "/ . vi är ju inte så bra på gymmet just nu .. <3



Kan du någon dag i veckan då sofie ? . var ju grymt längesen nu känns det som! vi tar en fika alla tre tycker jag (: . Jennie och jag har även några nyheter inför helgen som du måste höra :) . <3

2010-01-31 @ 21:42:41
URL: http://liliansagerfors.blogg.se/
Postat av: Sofie

imorgon eller torsdag passar mig bäst, helst imon :) Jag vet, hatar att bo i Hagby/Ljungbyholm så långt ifrån er och alla impulsträffar som annars kunnat bli. ojojoj, blir pirris.

2010-01-31 @ 22:00:14
URL: http://sofiesallt.blogg.se/
Postat av: Lilian Sagerfors

Okej, imorn kan inte jag.. men torsdag ska nog gå galant! är du ledig då ? . jag har nationella prov "/ . vet inte när det slutar .. Men jennie är ju ledig då (: . Hoppas bara att klockan finns kvar då .. Jag förstår det "/ . keep on fighting med lägenheten ! ni kommer hitta en brevid mig snart ska du se ;) . då kan jag låna mjölk av er och sånt ^^. du ska få se ;P

2010-01-31 @ 22:06:54
URL: http://lilian.sagerfors.blogg.se/
Postat av: sofie

nej,herregud jag slutar typ inte förren klockan 4, men hade hoppats på er tjejer ändå ;). Men du får handla klockorna utan mig, jag får ta det som finns kvar och som inte kostar något då mina pengar redan är slut :D. Ja, och du kommer ge oss en massa lustiga och goda bakelser där du står i dörren och väntar på att få låna mjölk, ser fram emot detta.

2010-01-31 @ 22:20:30
URL: http://sofiesallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0