the fat boy and the slim

Goderafton :)
Sitter och lyssnar på Fatboy Slim och beundrar mig själv att jag är tillbaka här på bloggen .
inte för att jag behöver det, utan för att jag helt enkelt bara vill skriva om onödiga OCH absolut viktiga saker :)
Jag har gjort en hel del på den här tiden som jag vart utanför internet och dess fyra väggar . eller ska jag säga mitt tv rum och dess allt för många moderniserade apparater ..
Iallafall så har jag växt ännu en cm och tyvärr gott upp några kilon. Men allt har med jul att göra och själklart mina vinterpjux som har en klack på två cm .. ( eftersom att jag blivit allt för tjock av julmaten och jag växer inte mer men mina skor hjälpte mig en liten liten bit iaf ) . Så vi kan väl säga att jag är påväg mot den vuxna världen ! Nu när alla i "min ålder" fyllt arton utom jag .. Jag har några månader kvar och det känns ur jobbigt ..
Men jag antar att det är meningen att det ska vara såhär, " allt har ju en mening" eller hur ?

det blir jätte jobbigt om jag ska rabbla upp vad jag har gjort för jag har gjort så fruktansvärt mycket på så kort tid .
Men jag kan säga att jag och min vän Jenisis har tagit tag i våra onyttiga liv och börjat träna på nautilus! Vi springer och lyfter .. Och försöker få några rutor på magen :) . Det går rätt långsamt, men vi är ju nyttigare än innan iaf :) . sen har jag självklart firat nyår, frostat av frysen, köpt världens mysigaste mössa och hoppat runt inne på palatset med mina vänninor (: .

Nu ska jag äta frukost och planera denna som vanligt långsamma söndagen som förmodligen kommer sluta med en lång film och en gigantiskt skål ostbågar :)









Kommentarer
Postat av: Sofie

det här är läskigt, jag har inte gått in på din blogg på evigheter eftersom du hade slutat blogga. Så idag kollar jag! Vad är oddsen?

2010-01-24 @ 20:24:11
URL: http://sofiesallt.blogg.se/
Postat av: lilian

Haha , du kände det på dig . ngt var pågång ! ^^.

2010-01-26 @ 12:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0