B&J, inte bara för mångmiljonärer!

idag är det tisdag, vilket betyder att imorn är det onsdag! vilket betyder att imorn ska jag få tillbaka mitt långa hår :) och vilket betyder att Jennie bara har två dagar kvar innan hon får semester Yeeehaaaa :)

Idag skulle jag och jen sola! Fast vädret var inte så fint, så vi satt mest och surade istället .. sen gick vi igenom min garderob för att hitta kläder som vi kunde ha när vi gick på stan. Det kallar jag skumt? jag hittar inte ens kläder som jag kan gå på stan i. vadfan ska man då ha på sig till helgen? åh.. Jag får inte plats med mer kläder i mina lådor men ändån säger jag hela tiden att jag inte har några..

Det blev iaf en stadsrunda och efter lite beslutsångest så gick vi in på Ben&Jerrys och köpte varsin strut med två kulor :) och det kostade bara 35 kronor? har hört rykten över hela stan om att det är svin dyrt och att man typ inte kan handla där ifall man inte äger en chrysler och villa på stensö? Men det är väl dessa snåla kalmariter som tycker att allt är dyrt antar jag.. Glassen var iaf god och nu är jag glad :)
Jennie är nog världens bästa vän, jag vet iaf ingen bättre!

MUMS <3


Kommentarer
Postat av: jen

Nej, Lill, det är du som är världens bästa vän :) <3

2010-07-20 @ 16:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0