blixtar och dunder !

det blev en sen men väldigt trevlig kväll igår med mamma i borgholm :) Uffe var på topp och ett tusantals fulla 40 åringar skrålade för fullt ^^. Synd bara att jag inte lyssnat in nya skivan . kunde inte en enda låt.. Ganska pinsamt! Men det var en härlig stämning och mamma var på topp humör så det gör ingentingen :)

Jag ser väldigt konsig ut på bilden .. Men mamma är fin :)

 

 

Denna morgon vaknade jag vid fem och gick upp för att ta ett glas vatten, solen hade precis gått upp och vädret var kanon :) . fyra timmar senare vaknade jag av att åskan höll på att slå ner i lägenheten och det var översvämning under mitt fönster efterssom att det stått på vid gavel hela natten. galet att vädret kan skifta så himla mycket? Jag hade hoppats på grillning idag och även lite bergkvara vattenfestival, men istället blir det nog lite party i en etta på esplanaden med bosnier och rakia ;)

Nu ska jag ta mig en dusch så att Jennie inte tycker att jag är ofräsch när jag dyker upp där borta :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0