Det är inte bara jag som är galen ..

dagarna har gått och skola blev till arbetslös, vinter blev till tropiskt "exotiskt" fruktansvärt fuktigt och skållhet sommarklimat. Nästan allt jag längtade efter inträffade och ändå är jag missnöjd?
Jag har sista dagen kvar på sommarjobbet imorgon och jag hoppas med hela mitt hjärta att det (som jag tycker) underbara vädret håller i sig. Jag vill sola bort min fruktansvärda bränna och jag vill grilla i solskenet med min underbara vän Jennie Walfridsson. Jag är inte redo för vintern, inte än! och jag är absolut inte redo för livet, ABSOLUT inte än.

Imorgon ska jag med mamma till den grymma nedslagna slottsruinen i borgholm och dricka cider, äta kyckling och lyssna på uffe när han svamlar och berättar för oss att detta är den sista sommaren, som vanligt. Det är så jag vill ha sommarkvällarna, om och om igen, med någon jag tycker om i värme med några cider och härlig musik.
Kommer jag få uppleva den nästa år? vem vet vad jag har tagit vägen då ? det enda jag vet om mitt liv nu är att jag ska gå den där bartenderkursen och jag ska göra allt det där alla tror att jag inte kommer göra. Gå min egen väg, skapa ett eget liv.

Jag har haft en galet bra sommar hittills har träffat nytt folk, lärt mig nya språk, druckit tequila, grillat mashmallows och solat med min bästa vän! Och nu blir jag snart ledig så då drar det igång igen hoppas jag :)
Om värmen försvinner så straffar jag den som behagar vädret. Den enda sak på den jord människorna inte härskar över men som vi alla vill styra.


här har vi midsommar; glädje, tårar, lekar och strawberry daquiry!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0