en regnig helg

det ser ut att bli regn nästan hela helgen, men man ska inte deppa för det right? :)
vi kör på som vanligt ändån och hoppas att humöret är desamma fastän man blir krullhårig och har blöta fötter! stackars jennie som hatar blöta fötter .. Ikväll blir det bio och efter det beger vi oss nog vidare till esplanaden för en dos rakia och trevligt sällskap :) förhoppnisngsvis en hel del hardstyle också .. ( inte direkt min favorit musik ) Men alla har ju olika smaker och allas viljor måste tas ut så att alla blir nöjda och glada ^^.

twilight står på menyn och jag har väntat alldeles för länge för att se den senaste :)

Jag önskar er en trevlig helg! på återseénde^^.

 


Kommentarer
Postat av: Jen

Åh, blöta äckliga fötter... jag får rysningar bara jag tänker på det. Mer torra tossar åt folket!

2010-07-23 @ 13:35:12
Postat av: Jen

Åh, blöta äckliga fötter... jag får rysningar bara jag tänker på det. Mer torra tossar åt folket!

2010-07-23 @ 13:36:13
Postat av: Lily

Haha, knasjeeeeeeeeeeen :)

2010-07-23 @ 14:05:01
URL: http://liliansagerfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0