Fredag och äntligen lite sol :)


Sedärja, då var fredagen äntligen här och trots stormen ute så har vi illafall lite sol på oss i lilla Kalmar denna helg :) . Jag har inte kommit så långt än idag, vaknade runt tio och kom på att jag inte hade någon frukost hemma.. Så jag tog en snabbdusch och begav mig mot konsum :) och beslöt mig även då för att bjuda mamma på lunch så nu har jag precis avslutat den nyttigaste måltiden på denna veckan minsann! Känner mig riktigt stolt faktiskt :) .. Fast blev lite ledsen när mamma kom hit och såg jätte häpen ut. jag frågade varför hon var så förvirrad? och hon sa bara " du har gjort sallad? Gud vad duktigt :) eller vad god den ser ut! " Jag äter ofta sallad! fast då äter jag bara typ majs eller andra saker. Jag är faktiskt ganska nyttig :)

Mums :)

 

 

Jag har börjat röja garderoben nu, igår när jag tittade in så hade jag fyra klänningar som jag alla bara använt typ en gång .. Så nu hamnade dom på tradera och jag hoppas att jag kan sälja dom så fort som möjligt. Dock förstår jag ingenting hur tradera fungerar? hur gör man? Jag försökte iaf :)

 

Nu ska jag gå och planera min fredag minsann :) Trevlig helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0