gaaalning :)


Fredagen avslutades igår med att spela wii från 3 till halv 6 på morgonen :) Vi var helt enkelt inte trötta efter all trance och hardstyle som dom dunkat i oss inne på Vallen. Kvällen var ung för oss så att säga! Så ja, det blev ännu en natt på trions soffa, jag börjar bli rätt van nu, men i natt var det jobbigt att sova eftersom att klockan redan var 6 då och då har det redan blivit ljust ute.. Jag kan inte sova när det är ljust? så jag fick istället ha filten över huvudet och andas var tionde minut ^^.

Idag är det triathlon som gäller på kattrumpan och utanför mitt fönster klappas och jublas det, just här utanför är det bara 10-20 meter kvar till mål så dom skriker på alla som springer förbi, rätt kul faktiskt :)

 

Men jag jublar inte värst mycket ^^. Jag sitter här med guran och över lasse låtar som vanligt, håller utkik efter vad som kan tänkas hända under kvällen! dock ser det inte så just ut.. hade velat grilla :) men då skulle man väl gjort det nu och inte om några timmar "/ .




Kommentarer
Postat av: Jen

Haha, vi kunde hoppat ner från fönstret och varit med :)

2010-08-01 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0