Gold strike ..


En lugn onsdagseftermiddag hemma på landet med familjen grillen och vädret slutade med 2 flaskor champagne och gold strike på krögers.. Jag träffade mina kära vänner Moa Larsson och Lina Göljen :) och Lina fick mig på andra tankar än att sova! mycket prat om mycket människor och alldeles för många minnen, när champagnen var slut så tog jag beslutet att dra ut, det är ju trots allt halva priset tänkte jag ? Jag lämnade iaf plånboken hemma men inte gjorde det mig något för när jag kom hem vid fyra var jag både odrägligt full, vrål mätt och hade trevligt sällskap! Mycket bra kväll!

Impuls är bäst




Kommentarer
Postat av: Linis

mysigt var de!

2010-08-07 @ 21:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0