Jag tror Boris hämnas på mig ..

Av någon anledning kände jag mig väldigt trygg imorse klockan halv sex, då jag tog sista shotten boris och slumrade på Jennies soffa. Jag kände mig också så himla trygg och härlig när jag vaknade fyra timmar senare och märkte att jag inte var bakfull! Självklart var jag inte bakfull? jag var ju fortfarande full.. Jag har iallafall mått prima hela dagen och känt mig sådär awesome men även lite orolig över att bakfyllan inte kommit än. ( har ju hört att alkoholister aldrig blir bakfulla ). Men goda nyheter, nu mår jag väldigt dåligt så nu är allt som det ska igen :)

Gårdagen var "fett me knas" och grymt omtumlande faktiskt, det hände en hel del om man säger så. Väldigt mycket posetiva saker :) och fruktansvärt mycket roliga saker! Det var en förfest som blev till en fest och sedan slutade i efterfest, allt på samma ställe , mycket bekvämligt!






Haha, här hamnade dom resterande bilderna som inte hamnade på face'an . Tro mig, dom andra är betydligt finare ^^.


Sammanfattning av kvällen? ungefär : 1 2 3, Fanta å Rosé !

Kommentarer
Postat av: Jen (den tuffe)

Haha, jag älskar denna sommaren. Sommaren med dig och ett fint gäng <3

2010-07-19 @ 10:57:11
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Therése

Himla vilken fin klänning! :)

2010-07-28 @ 10:56:37
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0