sista sol dagen?


Smhi ändrar sina rapporter var tredje sekund, man vet aldrig vad som kommer hända! Man behöver ju inte ens sitta och titta på den där dumma sidan för dom har inte ett rätt. Dock är jag orolig nu, tänkte sola idag men alla tänkbara medmänniskor verkar upptagna och nu står det helt plötsligt på smhi att det ska vara grått imorn ? och Fredag REGN och lördag .. och molningt resten, JAG MÅSTE SOLA IDAG! Tänk om detta är sista dagen på hela sommaren med sol ? .  Åh, jag har inte fått bort min dumma jobbarbränna än! Jag måste göra ngt åt detta.. NU !

Men först måste jag ..

skriva in mig på arbetsförmedlingen
boka tatuerings tid
gå till frissan
köpa brassestol


skynda skynda :)
Snälla dö inte sol.. jag behöver dig några veckor till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0