"tippa aldrig på fyllen"


I morse klockan kvart i fyra vaknade jag av att ante varg knackade på dörren till toaletten.. "lilian, hur mår du ? ska vi dricka lite vatten  nu?" Vatten behövde jag nog, det är konstigt nog att jag kunde gå till toaletten utan att ramla. För jag såg ingenting, och jag kunde verkligen inte prata utan att det blev helt fel ord jag sa. Stackars anton .. Han tål ju hur mycket som helst? och jag blir alltid den som får sitta fram mot småtimmarna och dricka i hans takt ^^.

klockan halvtolv kom min syster och hämtade mig, jag var fortfarande onykter men en timme och 2 liter vatten senare stod jag på tippen med syrran och brorsan för att göra oss av med en MYCKET liten del av alla våra saker vi samlat på oss i 20 år ^^. Fasen vad bråte! det var dock rätt sorgligt att slänga alla leksaker och gamla grejor man gjorde på lekis. Men man måste släppa taget ^^. 
Jag kan säga vad jag tycker och jag tycker aldrig ni ska åka till tippen när ni är bakfulla .. Jag höll på att ramla i en och annan container.. Och "tippa" heller inte pengar på fyllen för den delen ..










Den här klänningen vet jag inte om jag vågar köpa, jag vill! men jag är rädd att folk tycker jag ser tantig ut ? jag tycker den är söööt !


Kommentarer
Postat av: Sofie

It´s super chic, by it immediately.

2010-07-28 @ 20:07:33
URL: http://sofiesallt.blogg.se/
Postat av: jennie

Den ska du ha!

2010-07-29 @ 10:45:44
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0