nu är det dags!

Balen är avklarad och måndagen är här, nu är det endast 4 dagar kvar tills jag har min absolut sista SKOLDAG! ( på jenny nyströmsskolan iaf ) vädret lutar just nu mot spöregn på "min dag" och jag är självklart väldigt bitter eftersom att det vart fint hela helgen och nu kommer pissvädret ... Haft en kanon helg och känner mig lagom nykter och helskinad idag . Nu ska jag bege mig till skolan efter en tallrik med Kellogs Special K Redberries and dark chokolate .. eller vad det heter ? Mycket bra stark på dagen måste jag medge ! Känner mig alldeles .. nyttig :)
över till plånboken som är tom, ska gå och leta upp några kronor så jag slipper gå till skolan idag ..
:)

Ozzy <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0