dag 1 i mars och dag 1 på praktiken !

Sedär, nu har man börjat på praktiken och man börjar känna att det snart är dags för arbetslivet !
Det har vart en rätt chillig dag idag faktiskt och jag stormtrivs med det galna gänget bakom staggs matsalsdörrar !
Alla är supertrevliga och jag kände mig grymt välkommen och inne i gänget när vi satte igång Gyllene tider på cd spelaren i köket och alla skrek SJUNG LILIAN, SJUNG DÅ ! Haha, hel tokig nästan . men bara nästan ..
Alla staggisar som käkade kebabpytt idag kan ju tacka mig för den goda såsen , den var gjord av mig! bara mig .. Fast den blev lite stark, sry ... Något annat man har fått höra idag är även lite klagomål, varje gång någon har gjort fel så skyller dom på mig men säger efteråt SKYLL INTE PÅ PRAKTIKANTEN .. Haha, jag är praktikant . känns helknas !

Måste berätta om min hjärnskakning jag fick igår när jag "fick" en pilatesboll av mamma i namnsdagspresent .. ( fast det var hon som hade namnsdag? ) Iallafall så testade jag den framför tvn när jag kollade på blåsningen. Sjukt koncentrerad! Skulle visa min syster att det inte alls var så svårt och att jag inte alls var klantig .. Det slutade med att jag ramlade baklänges och slog i huvudet i glasbordet .. smärta skulle jag vilja kalla det. Båda mamma och evelin låg dubbevikta och jag bara skrek vqrför gjorde ni inget ?! ni såg ju att jag tappade balansen ?! . Men dom bara fortsatte skratta .. Lite sorgligt faktiskt, men kul att man kan glädja någon :) . Och det gjorde väl inte mig så himla mycket med en smäll i huvudet kankse, jag har ju inga hjärnceller kvar ändån efter alla mina hyss..




Mamma gör föresten världens godaste smörgåstårta och jag är helnöjd eftersom att jag fick med mig en bit hem till mig igår . Awesome! snacka om att jag ska äta (: dock hade jag planerat göra potatisgratäng och ryggbiff till mig själv idag eftersom att jag slitit så hårt ! Men man kanske kan äta båda? . Jag har ju helaa kvällen på mig :)



Nu ska jag nog ladda ner Avatar, Jen säger att den är AS BRAO ! så vi får väl se :) .


 


Jag kan inte le med tänderna utan att det ser grymt tillgjort ut jag vet .. Jag vet inte vad det är för fel? . är jag en sån som inte ska le ? hum ..  Jag är gladis iaf (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0