dessa beeeeerg

Godkväll, jag har äntligen hittat hit trots att min dator om och om igen vägrar att visa mig vägen . Den bara säckar ihop och vägrar göra som jag säger hela hela tiden "/, han kankse är ledsen ? . Eller så behöver han bytas ut. Jag har ju trots allt haft han sen jag började nian ^^. Men han brukar aldrig svika mig och jag vill inte lämna honom ! ( har inte råd heller för den delan ) ..

Såhär fin var himlen över kalmarsund idag när jagvaknade klockan 06.00 :) . det är jätte ljust också! Våren är påväääg :)



Idag har jag slitit som ett djur ännu en dag i köket och jag har visat min fina sida inom köksbranschen! Jag vill aldrig lämna KjellOve och gänget, alla är så underbara :)
Efter "jobbet" begav jag mig till skolan och hälsade på inne på Kåren för att sedan ta med mig mina kär kårmedlemmar till skafferiet för att käka middag och toppa det hela med en inte allt för kladdig kladdkaka men med mycket Grädde! det gillar jag :)

Sen begav jag mig hemåt och jag ringde min Jen , och om jag säger såhär, 2,5 timmar senare har jag ont i örat, huvudet, nacken och kramp i armen^^. Haha , men det var det defenitivt värt! Fasen är jag för gammal för att prata i telefon eller vad är det frågan om ? . Förr kunde man ju prata i timmar utan att få några biverkningar alls ^^. Det var väl bättre förr ? ;) Jen gjorde mig iallafall väldigt glad och hon vill att jag ska lyssna på markoolio med henne i sommar. vilket jag inte vet om jag vill .. Men vad gör man inte förr vänskapen ? :)

Min besta ven <3

 

Efter samtalet var det mitt älsklingsprogram HALV ÅTTA HOS MIG ! Men som vanligt var jag så trött så jag somnade innan varmrätten :( . typiskt mig ! jag vill så gärna se och höra helge och gänget men jag är väl för gammal för att orka vara uppe om kvällarna också .. eller? ^^. tröttis .

 

Föresten så har jag precis bestigit ett GIGANTISKT berg ! och nu undrar ni förmodligen vart på karttrumpan man hittar berg för någonstan?! och då kan jag säga att det finns det i min lägenhet, min två gånger i veckan är det ett helt BERG av disk i mitt kök och jag vet aldrig hur jag ska klara av det ^^. Men det går alltid lika fort och är aldrig speciellt jobbigt, Jag är rätt knas jag . Jag bygger bara uppåt och uppåt , är det två tallrikar så tänker jag " men jag väntar tills det är mer" Men det slutar alltid lika illa ^^. Men jaja .

 

Såhär såg det ut efter att jag tömt diskstället  TVÅ gånger och fortsatt diska , Helknas ^^. Kolla in döskallen som jag designat över diskhon symboliserar att jag hatar att diska ^^.

Nu sitter jag och tittar på Svenska Hollywoodfruar och funderar på vad morgondagen har att komma med! Hörde alldeles nyss att Anna anka sa mitt namn , eller visst sa hon Lilian ? . ropar hon på mig tro ? ^^. Jag är kändis :)
Imorgon ska jag iaf följa med Jen ut på landet för att hon ska fylla i sitt lilla körsbärsträd som växer på hennes skulderblad ^^. eller heter det så ? . skuldra? kanske axel .. Jaja ^^.  det märker vi :)


Kommentarer
Postat av: Jen

Hahaha, jag har ont i magen och ur mina öron ryker det. Jag älskar telefonsamtal när 80% är skratt som man inte förstår varför det kommer ut <3

2010-03-08 @ 22:34:56
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0