Ett par glas vin och trevligt sällskap

det är så min kväll kommer bli imorn , fruktansvärt bra hoppas jag också!
Har vbjudit "relaxgänget" på party hemma hos mig och jag förväntar mig en riktigt go kväll. Får väl se om jag planerar in lite leka här och där också så att man har något att sysselsätta sig med förutom drickandet och allt prat ^^.

Idag var sista "jobb"dagen i veckan och jag går nu på helg :) Underbart ! Imorn ska jag sova ut och förberade inför kvällen, jag behöver vekligen sova ut ! att gå upp vid sex varje morgon är inte min grej ? ! Så nu slutar vi upp med det :) iaf för tre dagar ..  Jag har iaf haft en jäkligt bra men tröttsam dag, trivs som vanligt grymt bra med mina "kollegor" på praktiken och jag vill verkligen inte därifrån !

Ikväll kommer syrran hit som förra torsdagen , det blir kyckling bea och potatisgratäng på menyn och självklart "halv åtta hos mig" och "sveriges värsta bilförare" till det ^^. Haha fy fasen vad vi garvade sist . Min syster är en kopia av mig fast iu ett annat paket! Hon fattar mina skämt precis som hon skulle sagt dom själv och vi tänker alltid likadant . Jag älskar sånt ^^.

Jag längtar som FASEN efter imorgon , vill ha det nu nu nu!

Men nu ska jag ta mig en powernap så jag orkar med kvällen :)

Syster och jag , Monaco -08

 


Kommentarer
Postat av: Ronja

woho (a) gillar den faktiskt men vet inte om den är så studentig? :D

2010-03-13 @ 21:47:09
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/
Postat av: Hanka

gud vad jag saknar att vara solbrun!

2010-03-14 @ 12:12:54
URL: http://angicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0