Fredag :)

Idag är det fredag och jag var rätt tidigt uppe trots att jag har helg ! Kan inte sova till typ elva längre? är så van att gå upp vid halvsex om vardagarna så jag är en piggis nu :) .
Nu har jag tagit mig en skål kellogs special K dark chocolate and strawberry (Y)
Grymt gott och mycket bra för hälsan har jag hört :)
Nu ska jag bege mig till frissan och sätta tillbaka löshåret som jag tog bort igår.
Nu har jag lika kort hår som i somras, och det jobbiga är att jag gillar det ! för det känns så skönt utan all päls ^^.
Men jag kan ju inte bara säga nu att jag inte ska göra dte ? . hum .  Aja , nu ser jag ut såhär iaf , om två timmar är det tjockare och lite längre ! ^^.




Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hejsan :), vad görs :D?

2010-03-20 @ 14:37:46
URL: http://controella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0