Helg är underbart

Gårdagen är avslutad men har tydligt satt sina spår! Den trevliga festkvällen som börjades med smådrickande och tacos slutade i ett hejvillt ståhej och en hel del oplanderade händelser! Minst sagt! Danny boy var sjöfull och vedspisen höll på att sprängas? lustigt nog. Kvällen började väl som alla andra med ett rätt strongt ölspel som bara blev klurigare och klurigare och jag var minst sagt odräglig innan gästerna ens hade ramlat in. Men kvällen sluta förskräckligt bra ändån tycker jag :)

Tyvärr så envisades jag med att låna Jennies klänning, VILKET JAG ÄLSKADE för den är UNDERBAR men jag hatar mig själv för att jag spillt på den och repat den . det syns väl inte speciellt mycket men jag är rädd att Jennie kommer hata mig :( .




Idag har jag sett på Alice i underlandet på bio med mamma :) Den var SUVERÄN , åh. jag är som djennie nu, ännu mer galen i Johnny! Fast hon är nog mer galen ^^. för hon är ganska extrem ...
Men jag rekommenderar filmen iaf! den är lagom lång och väldigt händelserik så man får se till att kolla på skärmen hela tiden :) ( är väl inte så svårt men ) ...
Jag längtar redan till nästa helg, denna gick alldeles för fort, alla helger gör det nu för tiden .. jag förstår inte ? . Jag vill ha helg om och om igen!

Nu hade jag tänkt mig äta upp mitt biogodis, som blev alldeles för mycket ^^. Och så får det bli en suveräääään filmis :)




Kommentarer
Postat av: Ronja

neeeeeee man får nog fasen ha precis vad man vill! fast jag skulle ju dock aldrig ha något annat än vitt, men det är nog en smaksak :) har du hittat någon än?

2010-03-14 @ 08:08:35
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/
Postat av: Sofie

4 sexiga tschejer i sitt esse!

2010-03-14 @ 20:51:42
URL: http://sofiesallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0