Helgen är här :)

Det är fredag, jag är ledig och jag har sovit ut !
Det känns mer än underbart att inte behöva ställa klockan på 04.45 nu i två dagar !
Ja gtska snart bege mig iväg till gymmet för att möta upp Jennie och hoppa runt lite så man känner sig fräsch och laddad inför kvällen ! ( fräsch kanske inte var rätt ord men .. ) Sen springer jag nog förbi skolan och kollar om det finns något roligt att göra, Plugg. inte så kul men ..
Ikväll är det sedan dags för att bege till till gymmet igen , fast då till Relax avdelningen som jag om mina kära 18 vänner ska fördriva tiden med alkohol, värme och bubbel i två timmar. Riktigt nice! Hoppas jag .. Vad som blir efteråt har jag ingen aning om men jag hoppas på något trevligt ståhej ! :)

Igår var min systewr här, vi åt tacos i typ 2,5 timmar och kolade samtidigt på halv åtta hos mig och dubbelavsnitt med sveriges värsta bilförare ^^. Asså , dom är IDIOTER? . seriöst, spelar dom eller är dom så sjuka ? :D .
Så jävla kul , dom här två tyckte jag var riktigt roliga för hon tjatade för det första om att dom ABSOLUT inte är tillsammans och han tjatade om att han var så himla lugn .. Han var ABSOLUT inte lugn utan skrek mest och tillochmed med en megafon i hennes öra inne i bilen .. Haha fy så kul ^^.



Men nu ska jag äta frukost och göra mig iordning lite för träningen :) .
Hejsisvejsi (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0